Критерії кваліфікаційної атестації


Професійно-теоретична підготовка
Професійно-практична підготовка
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягень
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягень
1
Учень, слухач має незначні базові загальні знання з предметів: діловодство, українське ділове мовлення, інформаційні технології в діловодстві. Відповідь учня – елементарна, фрагментарна, характеризує початкові уявлення про предмет вивчення. За допомогою викладача виконує із значними труднощами окремі елементи практичних завдань. Має загальні знання з основних відомостей пов’язаних з роботою на комп’ютері. Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає суттєві помилки. Знання потребують постійного корегування. Без присвоєння кваліфікації.
1
Учень, слухач має незначні базові загальні навички і здатний виконувати прості завдання, пов’язані з обробкою документації під прямим керівництвом майстра виробничого навчання, а саме: приймає та реєструє кореспонденцію, направляє документи до структурних підрозділів підприємства. Має незначні базові навички роботи на комп’ютері та з оргтехнікою. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.
2
Учень, слухач за допомогою викладача відтворює окремі фрагменти навчального матеріалу з предметів: діловодство, українське ділове мовлення та неусвідомлено виконує окремі фрагменти практичних завдань. Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає суттєві помилки. Учень, слухач має незначні базові загальні знання з основних відомостей, пов’язаних з роботою на комп’ютері. Знання потребують постійного корегування. Без присвоєння кваліфікації.
2
Учень, слухач має незначні базові загальні навички і є здатним виконувати прості завдання, пов’язані з обробкою документації: прийом кореспонденції, направлення документації до структурних підрозділів, передача документів на виконання під прямим керівництвом майстра виробничого навчання. Проте ступінь усвідомленості ще низький, багато помилок. Навички потребують структурованої підтримки. Без присвоєння кваліфікації.
3
Учень, слухач за допомогою викладача відтворює окремі фрагменти навчального матеріалу з предметів: діловодство, українське ділове мовлення та неусвідомлено виконує частину практичних завдань. Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає суттєві помилки. Учень, слухач має незначні базові загальні знання з основних відомостей, пов’язаних з роботою на комп’ютері. Знання потребують постійного корегування. Без присвоєння кваліфікації.
3
Учень, слухач має незначні базові загальні навички і є здатним виконувати прості завдання, пов’язані з обробкою документації: прийом кореспонденції, запис даних до журналу реєстрації, направлення документації до структурних підрозділів, передача документів на виконання відповідно до резолюції під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Без присвоєння кваліфікації.
4
Учень, слухач на рівні запам’ятовування, без розуміння відтворює  основний навчальний матеріал з предметів: діловодство, інформаційні технології в діловодстві, українське ділове мовлення, здатний розв’язувати завдання за зразком  та виконує практичні завдання за допомогою викладача. Має значні труднощі при аналізі та порівнянні. Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає значну кількість помилок, які самостійно не може виправити. Учень, слухач має обмежений обсяг знань, пов’язаних з роботою на комп’ютері. Кваліфікація присвоюється, але знання потребують подальшого вдосконалення через досвід роботи або навчання.
4
Учень, слухач має обмеже­ний обсяг навичок і більш широкі компетенції, які є, в основному, конкретними і загальними за характером щодо прийому та реєстрації кореспонденції, розподілу та направлення її до структурних підрозділів, читання резолюції і відповідно до них передачу документів на виконання, ведення картотеки обліку проходження документів, відправлення кореспонденції, які є в основному конкретними і загальними за характером. Застосовує навички під керівництвом у контрольованому середовищі.
5
Учень, слухач з предметів: діловодство, українське ділове мовлення, інформаційні технології в діловодстві відтворює основний навчальний матеріал без достатнього розуміння, здатний розв’язувати завдання за зразком, виконує практичні завдання за частковою допомогою викладача, визначення основних понять дає з помилками. Може частково обґрунтувати свою відповідь. Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає значну кількість помилок, які самостійно не може виправити. Кваліфікація присвоюється, але знання потребують подальшого вдосконалення.
5
Учень, слухач має обмежений обсяг навичок і широкі компетенції при виконанні операцій середньої складності. Знає як скласти самостійно найпростіші документи, дотримуючись форми за зразком. З частковою допомогою майстра виробничого навчання оформлює реєстраційні картки та створює банк даних. Відправляє відповідну документацію адресатам. Має навички роботи з оргтехнікою. Застосовує навички під керівництвом у контрольованому середовищі.
6
Учень, слухач має дещо обмежені знання з професійно – технічної підготовки, без достатнього розуміння відтворює основний навчальний матеріал з предметів: діловодство, українське ділове мовлення, інформаційні технології в діловодстві та виконує практичні завдання за епізодичною допомогою викладача. Визначення основних понять дає з окремими помилками. Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає значну кількість помилок, які може частково виправити. Кваліфікація присвоюється, але знання потребують подальшого вдосконалення.
6
Учень, слухач має обмежений обсяг навичок і широкі компетенції для виконання певних прийомів та операцій: прийом та реєстрація кореспонденції, розподіл кореспонденції між структурними підрозділами, читання резолюції і передача документів на виконання, оформлення реєстраційних карток, ведення картотеки обліку проходження документів, здійснення контролю за їх виконанням, відправлення кореспонденції, ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, формування документів у справи, які є в основному конкретними і загальними за характером. Застосовує навички під керівництвом у контрольованому середовищі
7
Учень, слухач самостійно, з розумінням відтворює суть основних положень навчального матеріалу з предметів: діловодство, українське ділове мовлення, інформаційні технології в діловодстві, охорона праці та застосовує його при виконанні практичних завдань у типових умовах. Дає визначення основних понять, порівнює, робить висновки. Його відповідь у цілому правильна, недостатньо обґрунтована і містить неточності. Виконує практичні завдання за типовим алгоритмом, за консультативною допомогою викладача.
7
Учень, слухач має конкретні практичні навички при виконанні більшості операцій: прийом та реєстрація кореспонденції, розподіл кореспонденції між структурними підрозділами, читання резолюції і передача документів на виконання, оформлення реєстраційних карток, створення комп’ютерного банку даних, ведення картотеки обліку проходження документів, здійснення контролю за їх виконанням, відправлення кореспонденції, ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, формування документів у справи. Здатний виконувати завдання під частковим керівництвом. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи чи навчання.
8
Учень, слухач самостійно, з розумінням відтворює суть основного навчального матеріалу, володіє розумовими операціями, уміє робити висновки з предметів: діловодство, українське ділове мовлення, інформаційні технології в діловодстві, охорона праці. Відповідь в цілому правильна та достатньо обґрунтована. Виконує практичні завдання за консультативною допомогою викладача. Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає не суттєві помилки, які частково виправляє.
8
Учень, слухач має конкре­тні, практичні навички при виконанні більшості опера­цій, а саме: прийом та реєстрація кореспонденції, розподіл кореспонденції між структурними підрозділами, читання резолюції і передача документів на виконання, оформлення реєстраційних карток, створення комп’ютерного банку даних, ведення картотеки обліку проходження документів, здійснення контролю за їх виконанням, відправлення кореспонденції, ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, підготовка документів до зберігання в архівах підприємства, формування документів у справи. Здатний виконувати завдання самостійно, потребує лише епізодичного керівництва. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи чи навчання.
9
Учень, слухач володіє основним навчальним матеріалам з діловодства, українського ділового мовлення, інформаційних технологій в діловодстві, охорони праці та самостійно застосовує знання при виконанні практичних завдань, як у типових, так і в дещо ускладнених умовах. Володіє розумовими операціями, самостійно здійснює основні види навчальної діяльності. Дає визначення основних понять , аналізує, порівнює і систематизує інформацію, робить висновки. Його відповідь у цілому правильна, логічна та достатньо обґрунтована. При відповіді та виконання практичних завдань допускає несуттєві помилки, які може виправити.
9
Учень, слухач володіє основними професійними вміннями, що передбачені кваліфікаційною характеристикою діловода. Має конкретні, практичні навички при виконанні більшості прийомів та операцій: прийом та реєстрація кореспонденції, розподіл кореспонденції між структурними підрозділами, читання резолюції і передача документів на виконання, оформлення реєстраційних карток, створення комп’ютерного банку даних, ведення картотеки обліку проходження документів, здійснення контролю за їх виконанням, відправлення кореспонденції, ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, підготовка документів до зберігання в архівах підприємства, формування документів у справи, підготовка реєстраційної картотеки або комп’ютерної бази даних до зберігання в архіві. Має обмежений досвід прак­тики у конкретному аспекті роботи чи навчання
10
Учень, слухач уміє усвідомлено засвоювати нову інформацію в обсязі, що передбачений навчальними програмами з предметів професійно – теоретичної підготовки. Володіє глибокими теоретичними знаннями навчального матеріалу та здатний їх правильно використовувати для виконання практичних завдань. Відповідь учня, слухача повна, правильна, логічна, містить аналіз і систематизацію. Встановлює міжпредметні зв’язки, робить аргументовані висновки за незначною консультацією викладача. Практичні завдання виконує в цілому правильно, в повному обсязі, як з використанням типового алгоритму, так і в дещо змінених умовах.
Під час відповіді та виконання практичних завдань допускає окремі неточності, які може виправити самостійно.
10
Учень, слухач володіє глибокими, міцними знаннями навчального матеріалу та здатний їх правильно використовувати для виконання практичних завдань. Має значні конкретні, практичні і теоре­тичні навички при виконанні всіх прийомів і технічних операцій: прийом та реєстрація кореспонденції, розподіл кореспонденції між структурними підрозділами, читання резолюції і передача документів на виконання, оформлення реєстраційних карток, створення комп’ютерного банку даних, ведення картотеки обліку проходження документів, здійснення контролю за їх виконанням, видача довідок щодо зареєстрованих документів, відправлення кореспонденції, ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація документів поточного архіву, підготовка документів до зберігання в архівах підприємства формування документів у справи, підготовка реєстраційної картотеки або комп’ютерної бази даних до зберігання в архіві. Визначається здатність застосовувати спе­ціальні навички та компете­нції і вирішувати проблеми незалежно. Має практичний досвід роботи як у простих, так і виняткових ситуаціях.
11
Учень, слухач володіє в повному обсязі узагальненими знаннями навчальному матеріалу з предметів професійно – теоретичної підготовки та здатний їх ефективно використати для виконання всіх передбачених завдань. Відповідь учня, слухача повна, правильна, логічна і містить аналіз, систематизацію, узагальнення навчального матеріалу. Практичні завдання виконує правильно, у повному обсязі. Має стійкі пізнавальні потреби та мотивацію. Уміє самостійно здобувати знання.
11
Учень, слухач має значні конкретні, практичні і теоре­тичні навички при виконанні всіх прийомів і технологічних операцій: прийом та реєстрація кореспонденції, розподіл кореспонденції між структурними підрозділами, читання резолюції і передача документів на виконання, оформлення реєстраційних карток, створення комп’ютерного банку даних, ведення картотеки обліку проходження документів, здійснення контролю за їх виконанням, видача довідок щодо зареєстрованих документів, відправлення кореспонденції, ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація документів поточного архіву, підготовка документів до зберігання в архівах підприємства, формування документів у справи, підготовка реєстраційної картотеки або комп’ютерної бази даних до зберігання в архіві, складання описів справ Визначається здатність застосовувати спе­ціальні навички та компетенції і вирішувати проблеми незалежно. Має практичний досвід роботи як у простих, так і виняткових ситуаціях.
12
Учень, слухач володіє системними знаннями в повному обсязі, передбаченими вимогами кваліфікаційної характеристики діловода та ефективно їх використовує для виконання практичних завдань, що передбачені навчальною програмою. Відповідь учня, слухача повна, правильна, логічна, містить аналіз, систематизацію, узагальнення  за самостійно розробленим алгоритмом. Уміє бачити проблеми, знаходити шляхи їх вирішення, генерувати ідеї, планувати та організувати свою діяльність тощо. Проявляє пізнавально – творчий інтерес до обраної професії, нової техніки та технології.
12
Учень, слухач має значні конкретні, практичні навички та компетенції і здатний бездоганно виконувати всі технологічні операції в межах кваліфікаційної характеристики. Виконує роботу, обираючи оптимальний варіант для її виконання. Забезпечує високий рівень організації праці. Визначається здатністю вирішувати проблеми незалежно. Має практичний досвід у роботі як  у простих, так і виняткових ситуаціях.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Комплексне кваліфікаційне завдання № 15 Діловод

Комплексне кваліфікаційне завдання № 13 Діловод

СЕКРЕТАР (Референт)

Сторінки