Вступ

Шановні учні! 
Вашій увазі пропонується
КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ



 «Шлях до професії»

Мета: закріпити знання, здобуті в процесі вивчення теоретичних та професійних дисциплін, а саме:





  • познайомити учасників з технологією кейсів;
  • узагальнити і систематизувати знання учнів щодо  професійних компетенцій (зокрема професійних умінь і навичок) для прийняття самостійних рішень у конкретних ситуаціях, що складаються під час виробничої практики в установах;
  • сформувати навички та вміння пошуку інформації в Інтернеті та правильно застосувати інтернет-ресурси для підтримки навчального процесу;
  • розвивати логічне та критичне мислення, навички та вміння аналізу, систематизації знайденої інформації та розвивати вміння робити висновки;
  • оволодіння учнями сучасними методами та формами аналізу організації управління;
  • набуття учнями вміння працювати в колективі, формування основ орієнтовної діяльності учнів, розвиток навичок самостійної роботи та відповідальність за результати роботи;

      Завдання кейс-технології - це окремі блоки питань і переліки адрес Інтернет, де можна отримати необхідну інформацію. Питання формулюються так, щоб при відвідуванні сайту можна було зробити відбір матеріалу, виділивши головне. 
    По завершенні виробничої практики ви маєте підтвердити свій професіоналізм, виконуючи індивідуальні творчі завдання у складі групи. 

ДІЛОВОД     АДМІНІСТРАТОР       СЕКРЕТАР (Референт)


Ролі у групі розподіляються за номером ситуаційного завдання
 Оберіть одну з ролей у групі та виконайте індивідуальне творче завдання 



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Комплексне кваліфікаційне завдання № 15 Діловод

Комплексне кваліфікаційне завдання № 13 Діловод

СЕКРЕТАР (Референт)

Сторінки